PEMA People ny GULD-partner på Västerås golfklubb

Pontus Rönnberg från PEMA People och Anders Holmer, Västerås golfklubb

Pontus Rönnberg från PEMA People hälsas välkommen av Anders Holmer, Västerås golfklubb

-Vi på PEMA People är väldigt glada och stolta att ingå ett partnerskap tillsammans med Västerås GK för säsongen 2021. Det finns mycket gemensamt men framförallt hur ett partnerskap skall vara genom att hjälpa varandra till nya långsiktiga affärsrelationer. Säger både Pontus och Marcus från PEMA People

-Västerås golfklubb är mycket glada att PEMA People valt att kliva in som GULD-partner till oss! Vi ser att vi verkligen att vi kan skapa affärsnytta till oss bägge. De representerar även en bransch som vi inte haft representerad i vårt nätverk och i och med det stärker vi hela affärsnätverket. Där vi idag har med ett 100-talet företag.
Vi kommer även att erhålla en ”kickback” för varje företag som vill ta ett förutsättningslöst lunchmöte med PEMA People.
– Vi ser mycket fram mot samarbetet och hälsar dem varmt välkomna till Västerås golfklubb säger Anders Holmer, marknadschef på Västerås golfklubb!

Om vår nya Guldpartner:
PEMA People är ett entreprenörsdrivet företag med ca 1 500 medarbetare runt om landet och som är verksamma inom rekrytering och bemanning med både kollektiv – tjänstemän.
Vill du veta mer hur PEMA People kan hjälpa er som avser personalfrågor, kontakta Pontus Rönnberg eller Marcus Renell så bokar de gärna in ett lunchmöte hos oss på Västerås GK. Välkommen att besöka: www.pemapeople.se

Pontus Rönnberg
Säljande Konsultchef / Västerås-Mälardalen