Spajder, ny hålpartner

På bilden ser vi Sebastian & Carl från Spajder tillsammans med Josefin Odenring, Klubbchef. Spajder kliver in som hålpartner på hål#3 på Västerås Golfklubb.

Ny hålpartner!
Spajder kliver in som ny hålpartner!
– Som ett nystartat företag med en expansiv tillväxtfas i ryggen gör vi nu en satsning lokalt för att få visa vilka vi är. Vi har en tydligt utstakad plan framåt och samarbetet med VGK har en självklar plats i den. Att få stödja en lokal, etablerad förening känns riktigt kul, och det ger oss synlighet som redan har öppnat dörrar för oss. Att VGK dessutom har ett oerhört trevligt nätverk bakom kulisserna och Västerås i särklass roligaste bana är ett stort plus, säger Sebastian Esseen Larsson, partner på Spajder.
– Vi är fantastiskt glada över att Spajder väljer oss som en stark samarbetspartner. Vi ser ett ungt, hungrigt företag med hög spetskompetens. Vi hoppas naturligtvis på att det blir ytterligare affärsmöten via vårt starka affärsnätverk med ett hundratal företag som medlemmar! Och så hoppas vi naturligtvis att få se Sebastian och Carl mfl på banan! Varmt välkomna till Västerås golfklubb – golf och gemenskap i centrum. Säger Anders Holmer, marknadschef på VGK
Fakta om Spajder:
Vi är en digitalbyrå som hjälper företag att synas digitalt. Vi är ett starkt team om 8 personer som arbetar med webbplatser, sociala medier och allt som hör till. Behöver ni vässa till er digitala närvaro så får ni gärna kontakta oss, eller kika in på vår webbplats och fylla i uppgifterna – så kontaktar vi er!
Kontaktuppgifter:hej@spajderdigital.se
Facebook: @spajder