Sponsorfest på Tullkammaren

img_3787 img_3791 img_3785 img_3788 img_3792 img_3793 img_3801 img_3803 img_3804 img_3806 img_3814 img_3811 img_3810 img_3817 img_3818
I fredags bjöds våra viktigaste partners in till en middag på Tullkammaren. Härligt bubbelmingel inledde kvällen och hade vi fått upp elflygeln hade vi också fått avnjuta lite klassisk musik av Patrik Jablonski (han kommer tillbaks på vår julfest). Närmast väggen puttävlingen genomfördes innan Mats Bengtsson, ordförande i Marknadskommittén, och Pia Hill VGK:s ordförande hälsade varmt välkommen. Pia utvecklade även vårt motto Golf och gemenskap i centrum utifrån personliga familjeupplevelser under många år.

Köksmästaren med personal presenterade kvällens meny som var helt magiskt god. Vår klubbchef Anders Holmer berättade lite om året som gått och vilka satsningar som ligger framöver. Stört applåder gavs det för klubbens satsning för att får en Europatourtävling för damer hit 2018. Mats fortsatte med marknadskommitténs aktiviteter under året och lite vad som är på gång. Samtliga riktade ett stort tack till alla partners som varit med under året. Ni är väldigt viktiga för klubben!

Middagen avnjuts under härligt sorl och med gott vin och många glada skratt. nöjda och belåtna avlutades sedan middagen med kaffe och avec för de som önskade och fortsatt mingel.

Vi kände nog alla att när vi gick hem att vi startat en ny och fin tradition för Västerås golfklubb och vi lovar återkomma 2017!

Ett extra stort tack till vår partner på K9 och Frank som med fantastisk mat, servis, vin, timing, ja alltihop, såg till att vi fick en sådan underbar kväll!

Golf och gemenskap i centrum