Till dig som idag har autogiro på Västerås Golfklubb

Från och med i år kommer ni medlemmar att kunna betala årsavgifter via Min Golf. Betalningsalternativen är med Swish, kort eller autogiro. Du som får det här nyhetsbrevet har idag autogiro. Önskar du fortsätta ha autgiro behöver du inte göra något. Önskar du avsluta ditt autogiro och istället betala med kort eller Swish, ber vi dig kontakta kansliet på info@vasterasgk.se eller 021 – 448 47 00

Vi flyttar nu över autogirotjänsten till Sitra. Det gör vi för att få ett bättre och säkrare system. Dessutom innebär det mycket mindre administration för oss vilket vi ser som positivt då antalet som vill ha autogiro ökar för varje år. Den administrativa avgiften för dig med autogiro ökar med 6,7 kr i månaden under 2020.

Har du frågor eller funderingar, kontakta gärna kansliet!

Det här kommer att spara oss mycket administrativt arbete som vi ser fram emot att lägga på utveckling och övrig service.

Årsavgifterna för 2020 hittar ni HÄR.