Två trotjänare lämnar sina ordförandeposter

img_3869 img_2800

Per Stegberg har arbetet som ordförande i Elit- och ungdomskommittén i över fem år. Per har lagt ner ett stort jobb och har bland annat varit med och tagit fram en fem-årig strategi för utveckling av verksamheten. Stort tack Per för att du ställt upp!

Pers tilltänkta efterträdare har fått ändrade arbetsförhållande varför vi nu söker hans efterträdare. Är du intresserad, eller vet någon, så kontakt vår klubbchef Anders Holmer 070-343 15 62!

Örjan Bergman, har lett Tävlingskommitténs arbete men trapper nu ner sitt engagemang lite. Örjan har ju funnits med i ett flertal kommittéer och vi kommer säkert se honom med en motorsåg i handen eller som en tidig daggpatrullare. Örjan ersätts av Magdalena Sjöholm. Stort tack Örjan för härliga och hängivna insatser och välkommen Magdalena!

VGK är en ideell förening och beroende på att vi har frivilliga som är med och utvecklar/driver vår förening. Är du intresserad av bli aktiv så kontakta vår klubbchef, se ovan!

Golf och gemenskap i centrum