Välkommen på julfest!

Julfesten med stort J för VGK!
Onsdagen den 17 december kl 18.00! Endast 40 platser kvar!

Vi kommer att hålla till i golfrestaurangen där Stefan med personal kommer att erbjuda en härlig jultallrik. Vi kommer hitta på lite olika aktiviteter och umgås under trevliga former. Någon form av musik kommer vi att ha, kanske finns det någon bland våra medlemmar som vill visa upp sig! (vi har ju en limmerickkung i Leffe men framför allt ska vi ha kul och umgås.

Lotteri till förmån för Västerås stadsmission Ett lotteri där alla intäkter går till Västerås stadsmission och deras arbete för hemlösa. Vinster skänkta av bl a Hotell Plaza Skrapan, Kontorab AB och QuickNet. Även fina priser i form av greenfeecheckar på andra golfbanor. Lottpris 50 kr så ta med kontanter!

Kostnaden för denna golfiga julfest är endast 200 kronor.

Golfklubben bjuder kommittéer och styrelsen som tack för ett mycket väl utfört arbete under 2014!

OBS vi har begränsat med platser, anmälan senast 14 december!

Medlemmar, styrelse anmäler sig via info@vasterasgk.se eller 021-448 47 02! Kommittémedlemmar via sin respektive ordförande!

Välkomna med er anmälan, HO HO!