Värdskap i världsklass för Sveriges golfdestination

För att Västmanland ska leva upp till att vara hela Sveriges golfdestination krävs något extra. Ett värdskap i världsklass. Hur får vi tillsammans besökare och medlemmar att vilja komma tillbaka till banan, klubben, restaurangen, shopen och gemenskapen?

Västmanlands Golfförbund, Visit Västerås och RF-SISU Västmanland bjuder tillsammans in Västmanlands golfklubbar till en inspirerande kväll med värdskap och bemötande i fokus – tillsammans skapar vi ett värdskap i världsklass.

Målgrupp för kvällen är du som möter människor på din golfklubb. Kanske sitter du i styrelsen, är anställd, kommittémedlem, jobbar i restaurangen, shopen, på banan eller är en engagerad klubbmedlem som tycker om att möta människor.

Kvällens föreläsare

Christian Nilsson

Idrottsrådgivare Svenska Golfförbundet och i Västmanland. Christian är tidigare proffs och vinnare av Europatouren och kommer berätta om sin resa, upplevelser och spaningar som golfspelare i tävlings- sammanhang.

Kicki Grunditz Kindvall

Värdskapsutvecklare och föreläsare i verksamheten Människor och Mer. Kicki inspirerar i konsten att skapa ett värdskap i världsklass och hur vi tillsammans skapar hela Sveriges golfdestination.

Dag: Onsdag 8 November
Tid: Kl 17.30-21.00