Västerås GK söker ny krögare

Inför säsongen 2024 söker Västerås Golfklubb en krögare som ska fortsätta utveckla vår restaurang med energi och kreativitet. Vår klubb, VGK, står för “Golf och gemenskap i centrum,” och detta bör vara grunden för restaurangens vision. Vår utmärkta placering, 5 min från Västerås centrum, har gjort oss till en populär lunchdestination för både golfare och icke- golfare.

Vi förväntar oss att du levererar en kulinarisk upplevelse i både mat och dryck som tillfredsställer våra medlemmar, partners och andra gäster. Utöver luncher finns bra möjligheter för stora middagar, temakvällar och andra evenemang. Säsongen sträcker sig normalt från 1 april till 15 oktober, men vi välkomnar din vision för att utvidga erbjudandet.

Du behöver inte vara golfare själv, men ett intresse för golf är fördelaktigt. Vi söker en individ med tidigare erfarenhet inom liknande verksamhet och en stark vilja att utveckla restaurangen. Kontakta oss senast den 31 oktober om detta låter som en spännande möjlighet.

Känner du att detta är en spännande möjlighet för dig? Om så är fallet, ser vi fram emot att höra din vision. Vänligen kontakta ordförande Philip via e-post på adressen philip.bjorck@vasterasgk.se och använd ämnesraden “Krögare 2024”. Besök vår hemsida www.vasterasgk.se för mer information om Västerås Golfklubb.

Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och visionär krögare till säsongen 2024.