OBS! Skicka in igen ifall du inte fått någon bekräftelse: Västerås Golfklubb söker en ny krögare! Vi har haft problem med mailen. Nu ny mailadress!

Västerås Golfklubb

Till säsongen 2019 söker vi en ny krögare som med energi, erfarenhet och kreativitet ska fortsätta utveckla restaurangens erbjudande till medlemmar, golfare och övriga gäster under ett flertal år. Vår slogan i klubben är ”Golf och gemenskap i centrum” och gäller för restaurangen liksom för klubbens övriga verksamhetsområden.

Vi vill inleda ett samarbete med en krögare som vill utveckla sig och sitt erbjudande utifrån ömsesidigt realistiska förutsättningar.

Klubbens läge, 5 minuter från Västerås centrum, är en mycket viktigt framgångsfaktor för vår krögare och är därför en av de mest populära lunchrestaurangerna i staden under sommarhalvåret.

Vår säsong är normalt 1 april till 15 oktober.

Du behöver inte vara golfare själv, men får gärna vara intresserad av golf för att förstå en golfklubbs behov av ett fungerande kök alla dagar i veckan, tidigt på morgonen likväl som sent på kvällen, så räkna med obekväma arbetstider.

Vi önskar att du satsar på ett väl fungerande mat- och dryckeserbjudande med kulinarisk höjd, som utöver att erbjuda medlemmar och gästande spelare mat och dryck, även skall locka andra målgrupper till restaurangen. Det kan vara familjemiddagar, temakvällar eller event för klubbens partners.

Det finns också möjlighet att bedriva cateringverksamhet, erbjuda bufféer på högtidsdagar och julbord som exempel.

Vi söker en person med erfarenhet av liknande verksamhet, som har en egen vision, en vilja att ”göra jobbet” samt kunna samla serviceinriktad personal kring sig för att utveckla klubbens restaurangverksamhet till något mycket uppskattat.

Låter det intressant?

Kontakta oss via mail på adressen med din ”vision”; info@vasterasgk.se, märke ”Krögare 2019”.

Vi vill ha din intresserade anmälan senast 26 november, och du får en bekräftelse på din anmälan.

Läs mer om Västerås golfklubb på klubbens hemsida (www.https://vasterasgk.se/)