Västerås Golfklubb söker Mekaniker

– Nu vill vi förstärka vårt team med ytterligare en medarbetare –

Vill du vara med och fortsätta att utveckla Västerås Golfklubb, klubben med golf och gemenskap i centrum? Vi söker nu en mekaniker.

Västerås Golfklubb är Sveriges 16:e äldsta golfklubb och bildades den 10 oktober 1931. Banan har ett centralt läge i Västerås och klubben har idag ca. 1350 medlemmar. Vi har höga ambitioner med våra spelytor och jobbar med att ständigt förbättra bana genom vår banutvecklingsplan. Du får möjlighet att jobba tillsammans med ett ambitiöst och drivet team på banan där fyra stycken är helårsanställd. Under säsong är teamet på banan 7-8 st.

Dina arbetsuppgifter:
• Kontinuerlig service, underhåll och reparation av maskiner (majoritet av fabrikat Toro)
• Skötsel av spelytor och övriga ytor tillsammans med övrig personal
• Ansvara för att hålla ordning och reda i verkstad och verkstad samt underhåll av utrustning

VEM SÖKER VI? Vi ser gärna att du har genomgått någon form av fordons- eller verkstadsteknisk utbildning alternativt att du har erfarenhet av tidigare verkstadsarbete. Tidigare erfarenhet av grönytearbete och golfspel är meriterande. B-körkort är ett krav. I övrigt är det viktigt för oss att du är självgående, ordningsam och flexibel.
Välkommen med din ansökan senast den 31 januari 2023. Ansökan mailas till greenkeeper@vasterasgk.se

Anställningsform: Tillsvidare tjänst 100% med start enligt överenskommelse. Arbetet är fördelat med ca. 50% i verkstaden med underhåll av maskiner och med 50% banskötsel.
Vi tillämpar kollektivavtal genom Kommunal och Unionen.

Har du frågor eller vill veta mer om tjänsten – kontakta Johan Emilsson 072-880 82 04