VGK:S och Skerike GK:s affärsnätverk hade en första träff med Curre Lundmark som berättade hockeyminnen inför en hängiven publik.

IMG_8487

Ca 30 sponsorer trivdes under kvällen. QuickNet bjöd på mat med öl och vin och chokladmousse till kaffet. Anders Gillner, Skerike GK och Anders Holmer VGK berättade om vad som var på gång på respektive bana och Magnus Odeén från QuickNet berättade om de olika hemsidorna som de hjälper klubbarna med och lite framtidsspaning. Vikten om att ha en hemsida som fungerar i mobilen.

Deltagarna fick även fundera lite på vad som skulle kunna vara aktuellt för nätverket. Ett tips var att åka till en större golftävling.

Avslutningsvis tog Curre med oss på en resa till ett flertal länder och klubbar där han varit coach. Vi fick följa med på två VM guld och ett OS guld. Men även baksidan där man får sparken om man inte levererar resultat. Curre informerade även om NHL-golfen som i år kommer att avgöras med endast en tävling som avgörs på Frösåker i september.

Nöjda deltagare strosade sedan över till en Sportbar för att avsluta kvällen med fotboll.

Tack till alla inblandade