Vinn en resa till New York för att se NHL samtidigt som du stödjer VGK:s ungdomsverksamhet

Vinn en resa till New York för att se NHL genom NHL-golfen privat. (Två matcher inklusive flyg och hotell)
På 15 banor i mellansverige genomförs NHL-golgen privat. Västerås GK är en av dessa. Från varje bana går de två bästa scorer i grupp A hcp upp till 18 samt de två bästa scorer i grupp B hcp från 18,1-36 till den stora Sverigefinalen på Jönåkers golfbana den 24 september. Dessutom lottas det ut ytterligare fyra finalplatser per banan till alla som deltagit.

Priset för att delta är endast 150 kronor varav 50 kronor går till klubbens ungdomsverksamhet. Du anmäler att du vill delta när du är i receptionen på klubben. Tävlingen pågår mellan 1 maj och 7 september!
OBS! Du kan delta hur många gånger du vill!

Final Jönåker 24 september
I finalen på Jönåker spelas 2-manna scramble där vinnande lag vinner första pris till New York (vinnarna ges också möjlighet att köpta till biljetter till självkostnadspris). Utöver förstapriset till New York finns ett digert prisbord med KHL-resor, matcheckar, kläder mm.

Under dagen gästas vi också av några kända profiler som sätter lite extra krydda på dagen.

Arrangörer är Dala & Co
Leif “Dala” Dahlström 070-722 04 19
Curt “Curre” Lundmark 070-578 33 00.