Yoga för golfare med efterföljande god frukost

Starta din dag med härlig yoga och en god frukost hos Golfköket samtidigt som du får chansen att förbättra din golfswing!

Två saker behövs för ett fungerande golfspel, klubbor och en som håller i klubborna. Vad skulle lite ökad rörlighet göra för din swing? Hur skulle ett avslappnat fokus påverka ditt spel?

Yoga för golfare är anpassat för dig som spelar golf. Övningarna hjälper dig att utveckla balans och rörlighet samt fokus genom andning, värdefulla förmågor som kan förbättra din upplevelse och ditt spel.

Alla är välkomna oavsett förkunskaper och tidigare erfarenhet.

Yogapasset är 45 minuter och genomförs i morgonsolen på övningsområdet bredvid parkeringen. (Inställt vid regn).

Efter yogapasset finns en god frukost uppdukad i restaurangen med:

• Hallon-Banansmoothie
  • Mango-ingefärsshot
  • Chiapudding med blåbär och jordgubbar
  • Äggplättar
  • Avocadoyoghurt med granatäpple och rosta frön
  • Kaffe/te
  • Juice

Datum: söndag 13 juni kl.8.30 & måndag 21 juni kl.7.00.

Anmälan till info@vasterasgk.se senast 9 respektive 16 juni.

Pris: medlem Västerås GK 200 kr / tillfälle

Ej medlem 250 kr / tillfälle

Minst 8 st för att aktiviteten ska genomföras.

Jag som leder yogan heter Maria Murelius och jag hjälper människor att komma i rörelse och elitidrottare att optimera sin rörelseförmåga och återhämtning. Under mina 20 år som fystränare och yogalärare har jobbat med Rönnby Innebandy, VIK hockey J18/J20 och Västerås Friidrott, för att nämna några.