Nu kan ni betala årsavgifterna via Min Golf

Nu är betalningstjänsten via Min Golf igång och ni kan fram till och med den 29 februari logga in där för att betala era års- och eventuella skåpavgifter. Betalningsalternativen via Min Golf är kort, Swish eller autogiro. Ni som redan har autogiro behöver inte göra något. Önskar ni autogiro med en avgift delad på 12 månader behöver ni logga in så snabbt som möjligt de närmast dagarna och välja autogiro. Detta för att vi ska hinna få till medgivande och kopplingen till banken innan första dragningen som är den 30 januari. Ni kan självklart välja autogiro även senare, men då kommer beloppet att delas på resterande månader kvar på år (val i februari = avgiften delas på 11 månader). För autogiro tillkommer en administrativ avgift på 15 kr i månaden.

Så här betalar ni er avgifter via Min Golf:

1. Gå till www.golf.se

2. Logga in på Min Golf uppe i högra hörnet

3. Klicka på “meny” i högre hörnet och välj “mina inställning

4. Klicka på “betalningar

5. Överst på sidan hittar ni då de avgifter som finns att betala.

6. Därefter följer ni de olika stegen för betalning där ni kan välja mellan kortbetalning, Swish eller autogiro.

7. Kvitto skickas till er mail. Behöver ni kompletterande intyg för friskvårdsbidrag kontaktar ni kansliet så hjälper vi er att ta fram ett sådant.

Medlemskapet aktiveras då medlemsavgiften är betald.

Stöter ni på problem eller behöver hjälp, kontakta kansliet så hjälp vi er gärna!

Väljer ni att inte betala via Min Golf innan den sista februari kommer vi att skicka ut en faktura via mail i början på mars med förfallodatum sista mars.