Hej partners till Västerås golfklubb! Simulatorgolf på STEAM hotel

Vintern håller oss i ett järngrepp just nu men det står inte på förräns vi har gröna gräsmattor och en ny golfsäsong som slår ut i full blom!

Tyvärr hänger ju Coronan som känt kvar, men vi ställer inte in utan vi ställer om! Precis samma sak gör Steam Hotel, en flerårig partner till VGK som nu byggt fyra stycken toppmoderna golfsimulatorer i sin största möteslokal.

Lokalen går i samma industriromantiska stil som resten av hotellet och dom själva kallar det för en golflounge med upplevelsen i fokus. Nu får ni möjlighet att prova på dessa vid fyra olika tillfällen och vi räknar med att hinna spela 9-hål på någon av världens finaste banor!

Årets program för Affärsnätverket är på gång

Marknadskommitteén gm Anders Holmer
Simulatorgolf på STEAM hotel
Inbjudan till att spela golf och umgås under Coronasäkra former!

Torsdagar morgongolf samtliga partners inbjudna

Den 4/3 och 18/3 spelar vi morgongolf mellan 07.00-09.00

Max 4 vid varje simulator och sammanlagt max 16 personer (ok att vara så många då det är en restaurang) Efter golfen bjuder vi på kaffe och macka, (Coronasäkrad) lite kort info från STEAM hotel och VGK samt att ni får möjlighet till en hisspresentation

Torsdagar kvällsgolf (endast för Hål/GULD och SILVER-partners

Den 25/2 och 11/3 spelar vi mellan 16.00-18.00

Max 4 vid varje simulator och sammanlagt max 16 personer (ok att vara så många då det är en restaurang) Efter golfen bjuder vi på en matbit och en öl/ett glas vin (Coronasäkrad) lite kort info från STEAM hotel och VGK samt att ni får möjlighet till en hisspresentation. Vi har även möjlighet att hänga kvar för lite av STEAM:s vanliga aktiviteter o kanske en öl till.

I första hand en person från varje företag och till ett tillfälle. I mån av plats kan ni dock anmäla flera personer vid flera tillfällen.

Inget krav på grönt kort eller medlemskap

Välkomna med er anmälan till anders.holmer@vasterasgk.se senast fem dagar innan aktuellt datum! 070-343 15 62.

Klicka här för att boka in er vid andra tillfällen på STEAMS golfsimulator: https://book.sweetspot.io/clubs/ruff-steam/829/tee-sheet
För frågor till STEAM kontakta Philip Björk, philip.bjorck@steamhotel.se eller 070 851 50 52

Vill du veta mer om Västerås GK:s affärsnätverk kontakta anders.holmer@vasterasgk.se eller o7o-343 1562