Städdag

Uppdatering 240411: Efter en del nederbörd och en försämrad prognos för helgen så har vi tyvärr fått ta beslutet att skjuta på städdagen och öppningsdagen. Istället har vi nu riktat in oss på reservdatumet som är satt till 20 april för städdagen och 21 april för banans öppnande. Vi beklagar detta men vädret kan vi inte påverka. 13 april bjuder vi in er medlemmar till den årliga städdagen som vi genomför gemensamt för att starta en ny härlig golfsäsong.

Nytt datum 20 april. Vi samlas kl.9 vid stora puttinggreenen (intill gul tee hål 1). Vi genomför diverse olika moment som våra städledare förberett med arbeten ute på banan och runt klubbhuset. Städdagen pågår mellan kl.  9-12. Därefter har vår krögare dukat fram enklare förtäring till alla.

Ni som deltar på städdag kommer i år förutom att få tillbaka städavgiften (återbetalas eller kan användas i shop eller restaurang), även få förtur på premiärdagens starttider. Just nu planerar vi att öppna banan söndag 14 april kl.9. Ni som deltar på städdagen får förtur att boka tider i shopen mellan kl.12.15-14, direkt efter avslutad städdag. Sedan öppnar vi tidsbokningen för alla andra kl.15 samma dag.

Ta gärna med er kratta och sekatör till städdagen.

Vi ser fram emot att träffa så många som möjligt av er medlemmar på städdagar.

Golf & Gemenskap i Centrum