Finalspel för Golfhäftet Partner Cup 2020 på Västerås GK.

I lördags var det dags för finalspel för Golfhäftet Partner Cup 2020 på Västerås GK. Matchspel för partners och företag kopplat till Västerås GK.
Solen sken och bollarna rullade inledningsvis i hålen medan det blev lite jobbigare när regnet ställde till det eftersom.
Glada miner syntes ändå och efter 10 veckors match-tävlande och relationsskapande (affärsnytta) stod till slut Roine Hult från Lag Roines Kyl & Värmeteknik som glada vinnare.
Gräddstuvad pytt smakade som en klockren järn 7:a upp till pinnen efteråt, och med det fina prisbord som Golfhäftet ställde upp med kan säkert vinnarna skådas på en golfbana i Frankrike under 2021.
Alla lagen fick sitt pris och vi började redan nu blicka fram mot nästa års företagsmatchspel.
Ett stort TACK till Golfhäftet och ett rejält GRATTIS till alla deltagande lag och specifikt till vinnarlaget.