Göran Adlén föreläste för Västerås GK:s Business Club och kunder till Beijer Byggmaterial

Den 21 april träffades knappt 40 förväntansfulla personer på Beijer Byggmaterial. Beijer bjöd på smörgåstårta och lite god dryck och ett underbart sorl hördes när vi äntligen kunde mingla igen.

Tobias ”Zocke” Jonsson från Beijers Byggmaterial hälsade välkommen och berättade lite om koncernen. I Västerås firar 50 års-jubileum i år. Vi grattar och lyckönskar till nästa 50 åren!

Anders Holmer och Josefin Odenring från VGK berättade lite kort om vad som var på gång från klubbens sida innan Göran gick på och höll ett mycket engagerat och givande föredrag – en skräddarsydd framtidspaning som andades framtidshopp och optimism där de mjuka värdena lyftes fram. Många igenkännande, utropstecken och sköna skratt fick vi med oss av kvällen och vi var nog alla överens om att det var en mycket lyckad kväll!

Stort tack till vår samarbetspartner SAJ-förmedlingsbyrå, Beijers Byggmaterial, alla positiva deltagare och sist men inte minst Göran Adlén för en fantastisk kväll!