Slå ett slag för – CITY & GOLF 26 April

Citygolfen2014

INBJUDAN TILL CITYGOLFEN 2014
Kompisgäng, företag, idrottsklubbar och alla intresserade av golf. Anmäl ert lag till Citygolfen som går av stapeln lördag den 26 april.
Kostnad 300kr/lag

Vi startar på förmiddagen(exakt klockslag återkommer vi med) på Fiskartorget. Officiellt handicap krävs för att delta i citygolfen. Kanonstart.

Vi spelar en 3-manna Scramble på gågatorna i City där alla hål är par tre. Det är 7 hål. 40 till 70 meter. Ett av hålen är inne på STRIKE i deras simulator.

Samling på Fiskartorget där vi bjuder på kaffe och bulle innan start. Pris/lag 300 kr. Anmäl dig via citygolfen@vasterasgk.se eller via någon av arrangörsklubbarna/Golfklubbarna med laguppställning (för kontaktuppgifter: www.vasterascity.com/evenemang/citygolf-2014). Betalning är lika med bindande anmälan. Anmälan ska göras senast den 18 april.

PRISUTDELNING och AFTER GOLF på Hål nr 7 hos Strike. Många fina priser skänkta av Citybutikerna. Första, andra och tredjepris till de lag som vinner. Övriga priser lottas ut till de som har tävlat under dagen. OBS! Man måste vara på plats under prisutdelningen!

AKTIVITETSTORGET. Under och efter tävling kan alla prova på golf på Fiskartorget, puttning, slå ut på flotte i Svartån mm!
Följande klubbar deltar på respektive hål utefter banan:
Västerås GK, Ängsö GK, Skerike GK, Tortuna GK, Hälla golf, Fullerö och Fröåker GK
Arrangör: VÄSTERÅS CITYSAMVERKAN AB I samarbete med:KSAB Golf, Budget golf, Västerås stad.