Teeoff för partners i Business Club

I onsdags hade vi vår årliga Teeoff inför säsongen 2023 tillsammans med våra partners. I år höll vi till i restaurangen på klubben och vi började med att avnjuta en fantastisk lunch. Därefter körde vi laget runt med en “hisspresentation”. Det följdes av en rapport från banan där Johan och Jocke berättade om läget och som vanligt försökte svara på frågan  – När öppnar banan? Många nyfikna frågor följde på presentationen. Tomas från Shopen berättade om lite nyheter och att det blir , som planerat, sista säsongen. Det kommer vara bra priser i shopen hela säsongen så passa på och kom in och fynda! Kim,  från golfköket, fortsatte med lite info om restaurangen.

Därefter tog Gordan och Anders över och pratade om årets program i Business Club. Flera spännande nyheter: Stora Näringslivsgolfen, resan skjuts på till hösten och förhoppningsvis en konferensresa till Gotland med golf. Vi presenterade flera olika möjligheter till lunchevent där huvudsyftet är business.

Ett tjugotalet partners hade hörsammat inbjudan och fick en god, intressant och förhoppningsvis givande lunchträff