VÄLKOMMEN SOM MEDLEM I VÄSTERÅS GOLFKLUBB

Som medlem på Västerås GK får du tillgång till en stadsnära golfbana med en mycket trevlig naturupplevelse, trevlig och bra restaurang, en välfylld golfshop med erfarna och välutbildade PGA tränare som vägleder dig både gällande utrustning samt utveckling av ditt golfspel.

På Västerås Golfklubb arbetar vi hela tiden med att du som ny medlem skall känna dig varmt välkommen och bli bra bemött vid varje besök på klubben.

Aktuella erbjudanden:

• – Medlemskap inklusive Golfamore*. Spela till halv greenfee på 1300 banor.

*gäller tom 31 maj.

Ansökan om medlemskap

Se våra olika medlemskapstyper HÄR. Ansökan om medlemskap görs enklast här på hemsidan. Välj att skicka in ansökan med Golf-ID eller utan Golf-ID.

Kontakt

Har du några frågor eller funderingar når du oss på 021-448 47 00 eller info@vasterasgk.se. Du är även varmt välkommen förbi vår reception som är bemannad måndag-torsdag 8-18, fredag 8-17 och lördag-söndag 8-16.

Västerås Golfklubb

Golf & Gemenskap i Centrum